2010年6月1日 星期二

芒果奶酪慕斯杯















食譜來自Blogger - L' Atelier Vi

http://lateliervi.blogspot.com/search/label/Desserts%20froids%7E冰涼甜品



自初學整甜品已經開始睇Vi的網誌

喜歡Vi的文章, 靚相, 食譜

Vi的食譜好多工序

但Vi 就會詳細敍述每個步驟及需留意的地方

清楚又易明
但本人功力有限就只有齌睇




2年後。。。試做一個簡單的甜品
食材需要的 crème fraîche (法國酸奶油)我用普通sour cream 代替
全用新鮮芒果無用果蓉
我就覺得















6 則留言:

  1. 我地個個都話好食,我今晚試整,等我匯報 ,但哥哥又話好咸喇,激C,都唔知咩口味

    回覆刪除
  2. Atelier Vi個blog真係好正,由文字至相片,仲要中英對照既食譜,真係用心之作。

    回覆刪除
  3. 這個blogger我也有看呀~真的是靚得很,每次見到,自己也很想可以製作得這般靚,影得這麼美,可惜自己超多烏龍事,睇怕有排才學到呢~

    回覆刪除
  4. 我lum呀Max 一定好鍾意食. 因為佢係芒果友. 不如佢生日, 你整個佢嘆吓啦!!

    回覆刪除
  5. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除