2010年5月23日 星期日

Egg Rolls@Coup Kitchen















核桃蜂蜜蛋卷

竹炭黑芝麻蛋卷

































6 則留言:

  1. It is easier to get than to keep it.                             . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  2. 好鬼靚, 難唔難?
    [版主回覆05/24/2010 21:58:00]一D都唔難架,仲好好好味添呀

    回覆刪除
  3. 好多人都去coup kitchen啊

    回覆刪除
  4. 真係好好味,但我又唔記得影相添,好彩有你 哈哈......哥哥好憤怒咁話: 做乜好地地嘅蛋卷要擺啲粒粒落去呀,浪費哂 佢真係我嚟嘅 妹妹返宜相反,佢覺得竹炭個味太濃,所以2個蛋糕好快比佢地消滅左喇

    回覆刪除
  5.           Hi Nicole, 好多謝妳訂閱我個 blog 呀!         妳個 blog design 得好靚,影 啲相又靚,當然,成品就更加之靚啦!我得閒都要跟妳學 吓 嘢呀!所以我都訂閱 咗妳個 blog 喇,嘻嬉!!         Coup 呢個竹炭卷蛋真係好正,好食到唔識講呀,總之就係回味啦!遲 啲等我問個 friend 拎個 recipe 試 吓自己整先!         繼續期待妳 嘅出品。
    [版主回覆06/30/2010 20:31:00]我好鐘意你整D野食,好吸引我會跟住整架。 我add 在你Facebook, See u always!!

    回覆刪除
  6.         真係咁吸引?查實係 啲相 呃到人咋,哈哈!         為食 嘅人多數都會自己整 嘢食,因為咁先食到最 啱自己口味 嘅食品。

    回覆刪除