2009年4月26日 星期日

Mixed Berries Muffin




自從知道好友 Nana 全家 (2人+2貓) 北移, 就開始有怪怪的感覺 -心有點空空的, 我想是不捨得吧, 自中學就相識, 他好親切好開心, 他有說不完的話題, 與他一起永不會不自然, 大家直話直說亦非常心照, 他們夫𡠹外遊就將貓貓放我家一二星期, 雖然我們來往完全不頻密, 一, 二個月才一次電話或敘會, 但那份共鳴及親切感是不可以代替.

好快, 好快又到 4月29日星期三了, 雖然只是幾小時的機程, 你要來或我要去 都是容易事, 但那又是幾時....




琴日突然好想做幾個Muffin 比Nana這2日吃, 知道佢放假早午2餐一齊食, 而星期三又要一早交貓兒如委託公司上機, 自己就11點幾就離開屋企, 佢咁鬼懶又怕麻煩一定不吃任何東西就上機  (星期日整留到星期三食.......  )

送機呢....我想不用了, 好快就見啦.....

Take Care.... Nana, 阿文, 波仔, YanYan



4 則留言:

  1. 唔.....係嚟個時候走左個老友,的確好唔開心 。唔怕唔怕,郡主係大廳 我埋兩個星期心情都跌落谷底,公司又裁員,唔知幾時到自己,慘慘慘........ 共勉之! 我好鍾意muffin個topping,好吸引
    [版主回覆04/29/2009 09:52:00]就係知你係我左近, 我先定D....
    公司事影響我地, 根本就無辦法, 唔好理, 自有安排睇你咁勤力, 老虎妹上身 , 實有野你做.....
    最多到時我負責安排每日節目

    回覆刪除
  2. 啲Muffin做得好靚 , 老友收到一定非常感動! 
    [版主回覆04/30/2009 22:04:00]多謝,想做就要做,如果唔係就成日心掛掛。

    回覆刪除
  3. 詳細地址 : "廚藝坊" 彌敦道515-517號好收成商業大廈11/F
    (** 十歲以上大小同價, 制作組需帶蛋糕甜品出席**) 制作組的蛋糕需要芝士為主(焗, 雪, 批, 撻均可)   請自備圍裙
    ....................................................................
    發起人^~^ 蛋撻皇子
    搞手們^~^ 蒲小姐  , Money , kiytos   , Kathy   , 五月的白兔 ...................................................................

    ......................................................................   * 有興趣的朋友,用私人回應留低電郵及聯絡電話,以便通知交費及留位方法! *提醒大家,因場地關係(未必有得雪蛋糕),敬請各位在保溫方面留意!

    回覆刪除
  4. 好吸引呀, 比件黎食吓
    頂上的一圈奶白色的cream是cream cheese/ whipping cream嗎? 配合起英文字母蛋糕杯很美啊
    [版主回覆05/02/2009 17:18:00]好呀,比個地部我送比你呀。 面個D係Cream Cheese, 我鐘意食甜又有其他味調和吓,好似無咁單調。

    回覆刪除