2009年1月26日 星期一

自製朱古力

年29上雪糕老闆檔口教我架 ﹣ 香檳粉紅朱古力,霹靂脆脆

年27老闆娘約我星期六11點,晨早就起左身,執左所有朱古力存貨﹣55﹪,75﹪,白朱古力,榛子粒,但最緊要緊係要攞個盒啦...等到10點幾老闆娘食完早點回家電招,即時動身上去。

嘩,老闆,咁好多架工具,模,盤,刀,樣樣野都幾款。
第一款香檳粉紅朱古力,先熔左D白/粉紅朱古力,調色,上模,成型,入香檳餡,上底皮,加印水紙,再入雪櫃成型,脫模。每個工序都要全神貫注,少D心機都唔得,以後收到禮物都要細心品嘗,同多謝他地的心意。
第二款係霹靂脆脆,工序少D,但一樣要小心處理,脆脆的味道好得意,有紅桑子嘅酸,朱古力嘅甜,重帶D卜卜脆,一粒糖有3隻味重好好味。

因為時間關係,我無得再跟老闆同老闆娘學野,要走先。 老闆老闆娘多謝你,下次有機會再叫我。



我走左,老闆老闆娘繼續開工,做左下面幾款,夜晚送比我地,嘩,超靚,收到你地禮物的人真幸福。 ..哈  多謝。






3 則留言:

  1. 好令呀!咁.......你未唔會同我去上course囉? BTW,真係做得好好呀

    回覆刪除
  2. 去,一定去,但整唔整就睇....

    回覆刪除
  3. 快快去上堂學D正式理論和製造游程,我地可以試試你們的製成品!幾時有得食?

    回覆刪除