2011年2月27日 星期日

肉鬆包 Pork Floss Roll



















用埋剩下的一半湯種做個有餡包包


有些少感覺到


搓包要求的柔柔軟軟     發酵完成的輕輕麵團


但當樣樣都好似 "可以達標" 的時間


點解你個表皮又白潺潺架???











3 則留言:

  1. 係咪掃唔夠蛋啊? 我都好耐冇整----自從美珍香的肉鬆加價, 只做過一次, 然後成包又俾我隻貓偷食清光, 之後都冇再整.
    見到你整, 我又心思思.
    [版主回覆03/06/2011 23:58:00]肉鬆包真係好好味,食整都唔厭快D整喇!

    回覆刪除
  2. 見你整左幾次肉鬆包, 就知你應該好鍾意食... 我曾經都鍾意focus買餅店既肉鬆包... 尤其有一排鍾意左pie & tart既肉鬆酥, 好食但肥到嘔, 而家介左lu
    我而家開始學整包, 由中種學起... 不過聽聞係咪湯種包更軟熟?

    回覆刪除
  3. 湯種已過時 老面烘焙是不上色的 ? 面包要深入研究及多做 時間溫度 酸鹼度 都是重點?

    回覆刪除