2009年3月5日 星期四

Scones by 郡主



約左郡主 拎佢整的 Scone, 本來係係佢屋企樓下取貨, 途中收到佢老公電話叫我上佢屋企食生日蛋糕 ,  緊係好啦.... (又未食飯, 鬼咁肚餓 )

上到去, 一開門郡主發傻問我: 做乜野你上黎嘅, 我話你老公叫我架, (你係米要執下d眼耳口鼻???)

唔理啦, 食緊飯, 即時坐埋檯飲湯, 食雞, Scone + 自製士多啤利占 , 超好味!!!!!

正想食第2舊之際, 郡王打晒眼式口語話有蛋糕食, 呀....完全唔記得,  即刻停手啦....

唯有返歸先慢慢啖 





由小公主 主理的包裝盒, 佢晝左 2個小天使係處飛緊.... 幾靚呀







郡主... Happy Birthday....

飲飽食醉...

3 則留言:

  1. 你鐘意就好! 我感動到今日呀 今年嘅生日比以往都有意思,多謝哂
    小公主畫個公仔又真係唔錯喎(上鏡令啲)!hehe...

    回覆刪除
  2. It's good for you to have such sweet friends !!!

    回覆刪除
  3. 睇見個Scone,好鬆喎!郡主,點!

    回覆刪除