2009年2月11日 星期三

lemon meringue pie 檸檬批






郡主近排太多官宴食到膩晒, 想食平民小點平衡下, 點名要食 檸檬批,
Oh, it's my honour.

因為未做過, 所以就唸住做2個, 一大一細, 試左味先再上貢.
第一次做 馬令, 初初睇d步驟好似好繁複, 但按步就班慢慢做又幾好玩喎, 見住個牛奶糊突然變成黏稠狀, 好有趣..... 記得上次同郡主整 puff時都好似有類似情況, 但無今次咁有現場感...

試下味先 .....嘩...    即時唸起郡主排金牙.... 佢一定罵我...
即時打個報告, 最後結果係...今日入宮做 Finishing (蛋白重勁糖)

咁, 我又試下我的批仔,e...Okey喎..酸就酸d但同批皮一齊食就都幾好呀....

3 則留言:

  1. 唔怕,我已經叫御醫整排靚牙喇......係鑽石加 今晚食完,我會發皇榜加啦!

    回覆刪除
  2. Hello~ 我路過的...Nice to meet you ~
    天氣開始變啦!流感又開始啦!
    有時間請來我的手作屋睇下呀..
    內有我的作品,回應下俾 d 意見我吧~ ^_^
    http://hk.myblog.yahoo.com/ka_man_110/

     

    回覆刪除
  3. 好靚,不過why餅面有很多氣孔?
    [版主回覆02/13/2009 11:24:00]真囉, d氣泡蹬極都唔走, 氣死我!!!
    我唸住有蛋白舖面唔覺嘅, 點知無做啫.... .

    回覆刪除