2009年8月30日 星期日

Chocolate & Hazelnut Mousse Cake





            


本人喜愛獨斷獨行, 很不容易相處, 所以朋友亦唔多,
但係親我朋友嘅個個都係好朋友



To My Dearest ..... 

                  




8 則留言:

  1. 知己/朋友不需多,好多時候都是心照,是不用說的

    回覆刪除
  2. Count us in,八姨!

    回覆刪除
  3. 多謝 !Whole day 最 happy, happy … .. 係 收 到這個大 禮 , 因為 係我好同學 送給 我 的 !!
    食 完後 , 好 滿足 , 好 sweettttt!
     
    一 家 4 口 , total 390 分 , very very good! 成績不錯 , 繼續努力 ! 等 你 開舖 !! Harray! Harray!!

    回覆刪除
  4. 好羨慕妳有如此豪情.

    回覆刪除
  5. 我同你係同一種人,鍾意我嘅人就會好鍾意,唔鍾意就勁唔鍾意.

    回覆刪除