2009年9月21日 星期一

餅面設計 Cake Decoration@The Institute of Baking Arts - Lesson 6



主題:  唧花


終於識喞玫瑰花啦,依個係我好想學的
經過多次的失敗,有以下的領會
1.喞咀要貼近個托頂才喞花蕊
2.而個花蕊又要喞成好細
3.之後的花瓣就以倒U字喞出








 奶油唧花


 ******




﹣中間個朶係我喞的
﹣右手邊2張相的玫瑰係Miss Ho的作品











 杏仁糕玫瑰花

 *********




















3 則留言:

  1. These roses are very lovely, very beautiful color. Are they hard to make!?

    回覆刪除
  2. 個立體玫瑰真係好靚呀~~~
    睇到我都心癢癢想學添~~~~

    回覆刪除
  3. 我一直都好想去學哩門手藝, 過去o既十多年太忙跟本就冇時間比自己, 我同自己講o左話唔想再咁賣命打工, 一於留多d時間比自己係香港學d手作仔玩下, 清閒d過日子! 過多牌等媽媽康復, 我就要搵你介紹去邊處學!
    [版主回覆09/27/2010 11:26:00]我好懶, 學左都無練習... 己廢晒武功了

    回覆刪除