2010年1月12日 星期二

Earl Grey Tea Chocolate Mousse@The Institute of Baking Arts







                      





                                   有幸上到依個特別課,

                                   無論視覺和味覺都一絕.

                                  



 




13 則留言:

  1. 嗚嗚 本來我都有得學加.............比返個蛋糕我

    回覆刪除
  2. 你個個好靚呀﹗

    回覆刪除
  3. 嘩......好靚...好夢幻......

    回覆刪除
  4. 食後報告:  小彭生同你taste一樣,唔夠甜! 不過我就覺得啲mousse好得,朱古力夠濃,買相好掂, 一句講哂.......................好味,好味.....

    回覆刪除
  5. 快樂,是享受工作過程的結果                                  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除
  6. 真係好靚好味 ,無得頂!多謝你送給我們分享!

    回覆刪除
  7. 個PRESENTATION好COOL!!!!

    回覆刪除
  8. 好靚呀 !!

    回覆刪除
  9. 好迷幻, 我都想學, 不過好難就時間...

    回覆刪除
  10. 妳整得靚過我好多啲喎!乜色都睇到。

    回覆刪除
  11. 請問上面d 色點整....好迷幻...正吖
    [版主回覆11/15/2010 19:28:00]多謝!個餅先淋左朱古力面,然後再將3隻溝左紅色黃色綠色的白朱古力, 用力一大pat一大pat咁放上個餅面,然後將刎力打橫一拉就可以。餅面效果就要睇pat上去的顏色分佈,我個餅面比較均勻因為係Miss的幫忙咋!

    回覆刪除
  12. THX.... 淋左朱古力面係咪軟身果隻???

    回覆刪除